Sunday, September 30, 2012

LIGA BOLA SEPAK BAWAH 12 TAHUN - 1 MALAYSIA CARDIFF CITY.



Kickers Futbol Academy akan menyertai Liga Bolasepak bawah 12 tahun Zon Utara anjuran 1 Malaysia Cardiff City, bermula daripada 13 October 2012.

Venue Liga adalah Padang St Mark, Butterworth. Sebanyak 16 team telah mengesahkan penyertaan. KFA diletakkan dalam Kumpulan B. Ini adalah penyertaan pertama KFA dalam kejohanan sebesar ini. Oleh yang demikian, KFA meletakkan sasaran yang realistik memandangkan pasukan yang bersaing dalam liga ini bukan calang-calang pasukan yang terdiri daripada Jaguh2 Kawasan Utara (Penang, Kedah, & Perlis). KFA adalah antara 3 Pasukan drpd Penang Island (selain drpd Panthers SRC & Minden Club)


Bersaing dengan pasukan-pasukan yg jauh lebih hebat, KFA merasa bertuah kerana dapat menyertai Liga yg kompetatif ini. Buat semua pemain yang telah terpilih untuk mewakili kelab, tahiniah diucapkan & gunakan peluang ini dengan sebaik2nya. Tunjukkan kesungguhan anda dalam menaikkan nama Kickers Futbol.

ALL THE BEST. LETS TOGETHER MAKE YOUR TALENTS COUNT.


1 comment:

  1. Play Real Money Slots Online
    As many as 벳 익스플로 어 200+ slots, 네이버 룰렛 jackpots and 바카라육매 scratch cards will be 포커 고수 your number one bet for every slot game. Play slots today, claim your free spins bonuses, and take advantage 바카라뜻

    ReplyDelete